четвртак, 29. септембар 2016.

Story time-Prijatelji *1*

Hej ljudi!Dugo me nije bilo,znate vec kako to kod mene ide.Napisem post i vratim se nakon tri godine.Volela bih u ovom postu sa vama da pricam o jednoj temi koja muci sve i ovo je na neki nacin i story time,tako da mislim da bi ste trebali da se koncentrisete na ovo.

Mislim da je svako od vas imao losa iskustva sa prijateljima,ako niste drago mi je a ako jeste,vec znate sta je moguce da se desi.Meni se u zadnjih mesec dana desilo nesto vrlo komplikovano,a posto znam da moj blog jos ne posecuje puno ljudi,zelim negde da kazem sve sto mislim.Bicu 100% iskrena,izvinite ako bude bilo psovki.

Pre vise od mesec dana,moju najbolju drugaricu sam spojila sa deckom koji mi se svidja.Jednostavno sam htela da bude srecna i nisam joj rekla da mi se svidja da bi ona htela da se druzi sa njim.Naravno,ona je saznala pre nedelju dana,bila je ljuta,ali meni to nije bio toliki problem posto sam znala da cemo biti ok(jesmo sada ok).Medjutim,ona je to prenela nekim devojcicama,posto ne zelim da navodim prava imena,najbolju drugaricu cu nazvati Lara,Megan(ona mi je kao sestra),Ajzek(on je taj decak koji mi se svideo).Ajzek je moj najbolji drug,zna sve o meni ali sad je to manje bitno.Dakle devojcice kojima je Lara prenela bile su Mendi i Aleksis.One su to naravno prenele celoj skoli i da,cela skola me,da tako kazem,mrzi.U prosli petak sam sa Megan sedela u skolskom dvoristu,prolazile su Mendi i Aleksis i Meni je rekla u prolazu za mene "khm khm kurva khm khm"
sto je mene,balgo receno,sokiralo.Ali,sada me tako zove cela skola.Jej.Ako ovo cita neko iz moje skole,imam da ti uputim jednu stvar:
"Znas li uopste sta ta rec znaci?Ko ti je dao za pravo da me zoves takvim imenom?Ne znam da li je vama svima jasno da sam ja njoj pomogla zapravo.Znam da sigurno nije.Ali umesto sto se svi ubacujete da dodate svoje misljenje koje nikome nije bitno prvo poslusajte mene sta imam da kazem"

Sad,da se vratim na pricu.Ajzek mene beskrajno voli,kao sestru,da,svidja mi se on i dalje,ali svakako, znam da mi je on do sada jedini pravi prijatelj jer je uvek bio uz mene.Posvadjao se sa toliko njih samo zbog mene.Jer mi je prijatelj.
A sto se tice Megan,ona je takodje bila uz mene  U V E K  i takodje se posvadjala sa mnogo njih zbog mene.

I zato,nadjite vi vaseg Ajzeka i vasu Megan,verujte mi da ce uvek biti uz vas :)


2 коментара: